Magkatarr ingen bra start på lovet

Hej på er, har inte bloggar på några dagar nu så tänkte bloggar ett inlägg nu trotts att jag inte är helt på topp.
 
Sitter just nu och lyssnar på bästa Drifters och skriver lite på mitt praktik arbete. Börjar löna sig, började som vanligt med det rätt sent men börjar gå framåt nu så tror jag kommer hinna klart. Få lägga på ett kål..
Bara att idag är jag inte helt på topp, känner att min mage börjar igen och vet nu att det är magkatarr jag har.
Mår riktigt illa och det bränns i magen samtidigt som jag har lite små kramper. Skulle inte druckit kaffe tidigare idag. Det är så gott men inte bra för magen, speciellt inte om man har magkatarr :/
Aja inte mer kaffe för mig idag iallafall, får dricka något annat.
 
Har inte hänt så mycket idag, har mest varit en lugn dag. Har kollat en massa på tv och självklart min favoritserie ´´one tree hill´´. Så finns inte så mycket att skriva om min dag.
 Har längtat en massa och längtar fortfarande tills nästa söndag.
 
Jag har redan nu börjat tagga inför på söndag. Längtar jag till något som i det här fallet är dans till Drifters så kan jag börja tagga en månad innan. Och självkart räknar jag neråt. Så idag är det 6 dagar kvar.
Har redan nu börjat förberedda inför söndag, har valt kläder och vilka skor (måste vara skor med bra glid om man ska kunna bugga, annars blir det tvärstopp på dansgolvet). Något jag däremot inte har börjat göra är att planera när jag ska börja göra vid mig och såna saker. Det kvittar hur jag än planerar så kommer allt ändå bli kaos haha, jag är alltid ute i sista minuten och jag blir riktigt stressad. Jag är alltid så nervös när jag ska på Drifters (vet inte varför igentligen) och stress och nervösitet går inte ihop haha. Men ja det ska nog gå bra på söndag.
Är iallfall taggad och mer kommer jag att bli. Längtar massor. Ska bli riktigt kul att få dansa igen också. Men jag ska inte bara dansa utan jag ska även fota och filma lite till Drifters bloggen som jag driver om bandet. Så det blir några timmar framme vid scenen med det bästa bandet också, och kanske sjunga några rader med Erica som jag brukar. Alltid lika kul att sitta framför scenen med gänget och fota och filma. Och efter spelningen ta kort på mig och hela gänget och mig och Erica. Det blir minnen att komma ihåg! Vill ni kolla in på min blogg om Drifters så är adressen http://www.driftersbloggen.blogspot.se :))
 
Gjorde ett collage på bilderna från en av mina danser till Drifters, tog en bild av varje bandmedlem :))
 
Nu ska jag återgå till Drifters musiken och mitt arbete och hoppas på att magen går över.
 

Hej så länge!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0