Nästa söndag är det dags

Hej på er, inget bloggande på över en vecka men har varit så mycket den sista tiden. Jag har haft praktik och har varit helslut när jag kommit hem,sen har jag varit sjuk en del. Det går ju en del på förskolan nu med influensa, förkylningar och massa annat så har åkt på en del förkylningar och är påväg in på min tredje nu tyvärr.
 
Idag har det inte hänt så mycket, har haft praktik mellan 09.00-16.15 och sen därefter har jag varit uppe hos två av mina vänner Tommy och Annie och deras två döttrar. Riktigt trevlig kväll, deras ena dotter ville så gärna att jag skulle komma upp (åker med dom hem ibland då barnen går på min praktikplats) och jag sa att jag bara skulle hem  om och äta men när jag sen kom upp till dom så sov hon, lilla goa tösen. Men deras minsta var vaken så lekte med henne. Riktigt kul att se hur roligt barn tycker det är med mobiler. Hon satt och lekte med min iphone och filma och fota. När jag skulle ha tillbaka mobilen så blev hon jätte arg, haha ja dom är för goa.
Jag och Annies minsting :))
 
Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Har precis duschat och ätit lite, ska snart sova.
Imorgon är det praktik igen mellan 09.00-17.00, har ingen lust men får se fram emot nästa söndag istället.
 
Då är det äntligen dags för dans till det underbara gänget igen, mina fina vänner i Drifters. Gud vad jag längtar.
Har längtat sen i november och det kommer bli kanon. Blir alltid så glad av dessa fina människor och blir alltid på bra humör av dans. Saknar dom men får träffa dom nästa söndag, tur jag har kontak med iallafall Erica utanför dansen om man säger så, via facebook och andra alternativ så vi kan skriva ibland till varandra.
Men ser verkligen fram emot nästa söndag, kommer bli kanon.
 
Nu ska jag snart hoppa i säng, ska lyssna lite på underbara och bästa Drifters och ta fram allt inför imorgon så som kläder etc.
Det bästa gänget! Underbara Drifters (dock har bandet bytat medlemar sen den bilden togs) :)
 
Orkar jag så bloggar jag imorgon.
 

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0