Trött och sliten

Hej på er, ja nu blir det ett sånt sent inlägg igen men är helt sliten i kroppen och sjukt trött.
 
Ikväll har det inte hänt så mycket här hemma, idag har jag bara varit hemma och slappat.
Jag känner att det tar väldigt mycket på krafterna att vara på dagis eller förskola som det heter nu mera.
 
Har varit där nu i 5 veckor och jag känner att jag blir tröttare och tröttare för varje dag...vilket leder till att all min energi och ork tar slut också. Har märkt det att den energin jag hade de första veckorna inte finns längre, jag har energi men jag har inte sån energi som innan då jag var mycket mer aktiv med barnen och jaga dom ute och sånt. Nu är det mera lugna lekar och lite sånt, ritning, läsning, brukar gå efter dom och kittla dom men inte så som innan. Ibland får jag en liten energikick och då brukar jag var väldigt aktiv med dom.
Ja det tar på krafterna, och nu är det ändå sportlov och inte lika många barn där... brukar vara 18 barn på avdelningen och nu är vi runt 9-11 barn om dagarna. Men ja det brukar ju vara fullt ös på förskolor speciellt på avdelningar där de äldre barnen är. Märker det mest när jag är där länge om dagarna så som t.ex. mellan 09.00-17.15. Men så är det i arbetslivet. Nu ska jag sluta klaga hehe. Har ändå haft tur nu i två dagar, min handledare har släppt mig 1 timme tidigare så jag kan åka hem med Tommy ( Annie och hans döttrar går på förskolan) så istället för att sluta 17.15 har jag fått sluta 16.15 så det är jätte snällt och hon ändra även tiden nästa tisdag då jag ska ta igen en dag innan det är lov för min del, då får jag gå 09.00-16.00 istället för 07.00-14.00 så jag har en snäll handledare.
 
Så det finns inte så mycket att skriva om min dag mer än fullt upp på förskolan och slapp.
 
Imorgon går jag mellan 08.30-16.00 och sen blir det hem...
Ska se om jag har ork att blogga imorgon.
 

Hej så länge!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0