Dags att sova

Hej på er, tänkte blogga ett snabbt inlägg innan jag ska hoppa i säng.
 
Ja jag skrev ju ett inlägg tidigare när jag hade rast på förskolan, och dagen har gått bra trotts att mina magkramper plågat mig i mellan åt.
Jag ´´jobbade´´ mellan 09.00-16.00 och förmiddagen var lite kämpig då min mage plågat mig sen i söndags.
Men under eftermiddagen hade det mesta försvunnit och kramperna dök bara upp i mellan åt.
 Så då var det lättare att fokusera på det jag skulle göra och fokusera på barnen...ifall de behövde hjälp eller något sånt.När jag slutade åkte jag hem och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Har lyssnat en massa på underbara Drifters och sovit en halvtimme.
 
Jag måste börja med mina frågor till praktikrapporten, har inte gjort det än och börjar jag inte snart kommer jag vara ute i sista minuten och allt blir bara stressigt. Så får ta mig i kragen och börja med dom nu snart.
Samma med matten, måste jobba med det för har prov den 8 mars och vi kommer tillbaka till skolan den 4e mars så då har vi bara 2 matte lektioner på oss.
Ja får se, måste ta tag i det iallafall.
 
Nu sitter jag och bloggar ett snabbt inlägg och ska nu gå in och borsta tänderna och göra mig i gjordning för sängen.
Bloggar mer imorgon om jag har ork till det efter praktiken, kanske bloggar ett inlägg på min rast också.
Natti natti!
 

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0