Första dagen på praktiken

Hejsan, förlåt för väldigt dålig uppdatering den sista veckan men har inte haft ork att blogga. Ska försöka bättre mig .. men bloggninen kan bli lite drabbad nu några veckor framåt då jag är ute på praktik nu och är oftast helt slut när jag kommer hem, men ska försöka iallafall.
 
Ja som sagt då har min praktik kommit igång och idag var det första dagen.
Jag har sovit oroligt inatt men har ändå fått sova några timmar. Men det är alltid nervöst de första dagarna.
Jag började klockan 09.00 och innan dess så var jag jätte nervös, Gud vad ont i magen jag hade.
 Men jag va mig själv och berättade även för fröknarna där att jag var nervös och det misstänkte dom att jag var. Efter någon timme så lossna allt och min nervositet försvann... och barnen ville att jag skulle vara med och leka med dom så allt släppte till slut, men så är det alltid när det är nytt.
Jag slutade 15.00 och då var jag (och är fortfarande) jätte trött, men vilken dag jag haft.
En helt kanon dag har jag haft. Jag har bara varit där en dag och jag trivs redan super bra där.
Fröknarna är toppen och snälla och barnen är helt underbara!
Ja så min första dag på praktiken har varit bra och nu har jag 5 veckor att se fram emot. Great! =)
 
Nu sitte jag och tar det lugnt i lilla fotölj som jag har på rummet och lyssna på mina underbara vänner Drifters.
Perfekt att lyssna på när man ska koppla av efter en hektiskt dag på praktiken.
I love Drifters!!
 
Senare ska jag kolla lite om jag kan skriva något på praktik rapporten annars blir det att ta tag i lite matte.
 
Nu ska jag ut och ta en kopp kaffe och fortsätta lyssna på härliga Drifters. Bloggar kanske mer sen.


Hej så länge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0