Fredagsmys

Hej på er, har inget att göra så passar på att blogga ett inlägg.
 
Sitter just nu och lyssnar på ett dansband som heter Callinaz, dom kommer ifrån Klippan som ligger ungefär 35 minuter från här jag bor... så sitter och lyssnar på deras senaste cd skiva på spotify.. riktigt bra är den.
Tror nog jag ska åka och dansa till dom den 10 februari när dom spelar i Bjärnum och se lite hur dom är att dansa till LIVE.
Jag sitter även och funderar ut lite hur mitt collage ska se ut till mitt arbete i skolan... ska börja med det lite sen. Resultat kommer komma upp här sen.
 
Idag har jag haft skola som vanligt, gick mellan 08.30 till 14.00 och det har varit en helt okej dag idag också.
Mycket skratt och prat som det brukar vara när vi tjejer sätter igång.. så inget ovanligt.
Dagen har gått rätt fort ändå... trotts att jag är väldigt trött men det är heller inget ovanligt.
Efter skolan så kollade jag som vanligt på min favorit serie ´´One tree hill´´ och åt några munkar (det är trotts allt fredag) mmm gott! och sen har det inte hänt så mycket. Lyssnat massa på Drifters och nu lite på Callinaz.
Så det har inte hänt så mycket idag.
 
Senare blir det att kolla på ´´Hemlighuset´´ på kanal7 klockan 19.55 och sen blir det fredagsmys till någon film. Vet inte vilken än bara men det återstår att se.
 
Ska även längta massor till mars månad då det är Drifters igen.. dom spelar ju i Kristianstad imorgon och jag kan inte ta mig dit. Förbaskat också!! vill så gärna men ja sånt är livet. Får längta tills mars istället. Även fast det kliar i fingrarna när jag tänker på att dom spelar i Kristianstad imorgon. Aja nu ska jag återgå till det jag sysslade med. Bloggar nog mer sen.. vi får se.
 
Bild från skolan idag, matte lektionen :)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0