Fryser

Hejsan, sitter just nu inne i fikarummet och äter lunch. Blev två mackor med Philadelphia ost på, och så lyssnar jag på under bara Drifters. Eftersom det bara är jag här inne just nu så spelar jag utan hörlurar men sätter såklart i hörlurar om där kommer någon annan.

Fryser gör jag också som en galning. Vi har precis varit ute med barnen i regnet, vi gick till en skog i närheten men ändå, det var massa slask och lera och alla blev blöta om fötterna och om kläderna så alla frös när vi kom tillbaka. Så nu sitter och värmer mig lite. Har en timmes rast (mellan 11.30-12.30) så har lite tid på mig att vila mig och värma upp mig. Sen kör jag på igen, slutar 15.30 så inte så många timmar kvar.

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på underbara Drifters (deras nya smeknamn hihi) och äta klart och sen vila de sista 30 minuterna.
Är jag inte allt för trött när jag kommer hem så bloggar jag då.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0