Godmorgon!

Hejsan, ja då är man pigg och vaken.. ovanligt när det gäller mig men vet inte varför jag blev så pigg.
 
Jag vaknade runt 10.00 och la i sängen fram till ungefär tjugo över och sen steg jag upp och åt två rostade mackor med jordgubbssylt på.. mmm gott.
Och nu sitter jag med en kopp kaffe och bloggar samtidigt som jag lyssna än en gång på Callinaz nya cd skiva, ska snart byta till underbara Drifters.
 
Idag är det dagen då de spelar i Kristianstad :( oh vad jag önskar att jag kunde vara där, vet två av mina kompisar som ska dit men jag kan inte, har ingen som kan köra och ingen jag kan åka med.
Så får snällt vänta tills mars månad. Men förhoppningsvis går veckorna fort för jag vill så gärna träffa dom. Dessa underbara vänner, saknar dom massor och längtar som sjutton efter dom.. men få ha kontakten med dom via facebook och på andra sätt. Så får jag vänta tills mars.
 
Idag händer det inte så mycket, blir en lugn dag. Ska se om jag kan börja lite på collaget, skulle gjort det igår men somnade i sängen när jag tittade på ´´Hemlighuset´´ och vaknade inte förens vid 22.30 något så orkade inte med det igår. Och så ska jag se om jag kan ta tag i matten...blää men ett måste fö har inte mycket tid i skolan eftersom jag snart ska ut på praktik. Har nästa vecka (tre lektioner) och sen går jag ut på praktik till v.10 på måndagen där och sen har vi prov på fredagen den veckan. Och jag har inte alls kommit långt så jag måste ta tag i det i skolan då jag kan få hjälp av läraren men även hemma.
Så det blir lite sånt, ikväll ska jag se om jag kan läsa några sidor i engelskboken som ska vara utläst på torsdag. Så förutom plugg så blir det en lugn lördag med massa Drifters musik hihi. Älskar deras musik som ni säkerligen märkt.
 
Nä nu ska jag byta till Drifters och sen ska jag hoppa in i duschen och sen gör mig igjordning.
Bloggar nog mer sen.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0