Hej på er!

Förlåt för att det inte blev  någon uppdatering igår men jag var helt slutkörd igår när jag kom hem och hade abslolut ingen energi kvar i kroppen. Så jag orkade inte blogga igår, och det kan vara så nu ett tag då jag snart även ska börja ha längre dagar på förskolan. Men då vet ni iallafall att om jag inte skulle bloggat en dag/dagar så har jag ingen ork.
 
Ja idag har det varit tredje dagen på förskolan och jag säger ju det, jag trivs som sjutton där och med både lärarna och barnen.
Lärarna är kanon bra och förstående och förklarar bra när det gäller saker som jag ska göra.
Barnen är helt underbara som jag skrivit tidigare och varje barn på förskolan är unikt på olika sätt.
Jag trivs bra på förskolan över huvudtaget.
Visst det finns ju dagar som är tuffa och som gör att man bara vill hem och lägga sig med huvudet under täcket och dagar som snor all ens energi och som gör en slutkörd i huvudet.. men så är det ju ibland, barn är inte alltid lugna men jag tycker det är kul ändå.
Sån dag hade jag till exempel igår, när jag kom hem var jag slutkörd i huvudet och ingen energi och sprängande huvudvärk. Men tisdagar är den tuffaste dagen vad jag fått höra.
Och igår kändes det som dagen var 10 timmar lång och att jag aldrig skulle få komma hem.
Men när jag väl kom hem och satt mig framför tv:n med min kopp kaffe och tagit mina huvudvärkstabletter och det värsta började släppa så kände jag bara att det var värt det, för än en gång vilka underbara barn!
 
Ja förutom det så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt resten av dagen. Slutade 16.00 vilket innebar att jag missade ´´One tree hill´´ :(... men ja jag hinner förhoppningsvis  se det imorgon.
Jag har även lyssnat massor på underbara Drifters...saknaden smyger sig återigen fram.
Men saknaden finns alltid inom mig men nu är det bara 5 veckor kvar tills jag får träffa dom så hoppas dom går fort.
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen en snabb runda och sen blir det sängen för min del.
Imorgon är det ´´jobb´´ mellan 09.00-15.00 får se hur dagen blir imorgon och hur jag mår efter. Mår jag bra och har ork så blir det uppdatering.
 
Trött tjej!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0