Hejsan!

Jaha måndag igen då, ledsen för att det inte blev någon bloggning igår men jag sov genom hela söndagen inprencip för jag var jätte trött igår så därför blev det inte så mycket bloggning.
 
Ja idag har jag haft skola mellan 08.30.11.30 (skulle slutat 13.50) sen var det dags att åka till Ängelholm då jag hade en akuttid hos tandläkaren då jag haft en sån tandvärk hela helgen, och det visade sig att jag behövde laga ett hål i min ena kindtand så nu är tanden lagad och förhoppningsvis slipper jag smärtan nu och jag slipper äta soppa.
 
Så nu sitter jag hemma och kollar på ett program på kanal5 och väntar på att ´´One tree hill´´ ska börja, självklart missar jag inte min favoritserie. Min bedövning börjar släppa och jag känner faktiskt ingen smärta än..så jag kan nog snart börja äta, skönt för jag är så himla hungrig. Missade skollunchen bara för att jag skulle va hos tandläkaren 12.15.
Men förhoppningsvis kan jag snart äta, kanske om typ 1 timme eller 1 och en halv. Ska bli gott!
Bilden är från igårkväll.
 
Ska även tända ett ljus snart, idag är det 3 år sen min älskade morfar gick bort och det känns riktigt tungt idag. Känner mig nere och allmänt ledsen. Jag saknar honom något stort och saknaden är oändlig. Tiden går så fort och jag saknar honom lika mycket fortfarande. Morfar var den goaste och gladaste människan jag kännde och han var en man med stort hjärta. Så idag går mina tankar till morfar och ska tända ljus som ska brinna för honom hela dagen... morfar, jag älskar dig och saknar dig oändligt mycket!

Du är världens bästa morfar!

 
Senare ska jag försöka ge mig på den jäkla matten, försökte i lördags men gav upp efter 15 minuter så får försöka idag igen. Ska även till minneslunden här i Örkelljunga sen och tända ett ljus till morfar <3
Och så ska jag lyssna en massa på Drifters såklart.
 
Bloggar kanske mer senare!
 

Hej så länge!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0