Hemma!

Hej på er, jag orkar inte starta min data så jag mobil bloggar istället.

Ja jag har nästan precis kommit hem från skolan. Har bara haft en lektion idag (tisdagar och och onsdagar är Chill dagar)så gick mellan 09.35 till 11.45, skulle slutat 11.30 men vi var tvungna att ha lite övertid. Det har bara varit en helt lugn lektion, vi hade genomgång om ansvar och sekretess, gjorde lite disskjtions frågor om ansvar och sekretess och sen förberedde vi våra praktik pärmar. Så hela lektionen gick ut på att förberedda oss inför praktiken som börjar på måndag.

Så just nu sitter jag och kollar på tv, väntar än en gång på att "One tree Hill" ska börja. Det är ju ett spännande avsnitt idag ju. Men det börjar inte förens om 2 timmar så jag ska lyssna på Bästa Drifters så länge. Har precis ätit lite också,det fick bli 4stekta ägg... Inte ett bra val då jag har ont i magen och mår illa nu, men men jag får skylla mig själv.

Senare ska jag börja med min text till mitt självporträtt och ska fortsätta lite på mitt collage så jag inte är ute i sista minuten som jag brukar vara haha. Och så ska jag kolla lite på praktik rapports uppgiften.

Men nu ska jag ta och spela lite Drifters. Bloggar nog sen.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0