Rast

Hej på er, sitter just nu på förskolan och har rast, har det fram tills 12.30 sen blir det fullt drag igen med barnen.

Har mått lite halvkasst dessa första dagarna denna veckan, har börjat få magkramper igen.. Säger ju det jävla skit! Men det har börjat släppa nu framåt eftermiddagen så förhoppningsvis försvinner det helt snart. Ja som sagt här är det fullt drag som vanligt... Underbara barn.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och slänga resterna från min mat och sen gå in till barnen igen. Men bloggar kanske mer senare. Får se hur jag mår om jag fortfarande har kramper eller om jag inte är helt slut Efter denna dagen.
Slutat 16.00 ...

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0