Hemma lördag

Helg igen nu då, veckorna går verkligen fort. Denna veckan har bara flygit iväg.
 
Första veckan har varit helt okej faktiskt, förutom att jag var sjuk i torsdags så har det kännts skönt att komma tillbaka till skolan efter 5 veckors praktik. Ska jag vara ärlig så har jag saknat skolan, saknat klassen och vännerna men även att komma tillbaka till de gamla rutinerna som jag är van vid.
Men igår hade jag matte prov och måste säga det att det är nog det sämsta provet jag någonsin gjort, jag har alltid haft svårt i matte men detta provet gick ju åt skogen helt. Aja det får gå som det går trotts att matte är ett viktigt ämne :S.
Bild från skolan
 
Idag blir det bara en lugn hemma kväll, kolla på lite film och mysa med chips och läsk. Förra helgen var det inte så mycket hemma kväll som jag från början planerat. På fredagen var jag hemma hos Angelika och snacka och hade i för sig hemma kväll från klockan 21.00 men iallfall. På lördagen så planerade jag och Angelika att ha en tjejkväll. Hon var barnledig så vi passade på att ha en rolig kväll. Vi började hemma hos henne och åt lite och drack cola (uppvärming) och sen gick vi och åt pizza och satt där i en timme ungefär. Sen efter det gick vi hem och fixa till oss lite till och sen stack vi ner till stationen där hon drack två barccardi (stavning), jag är inte 18 än utan blir det först i sommar så jag drack inget där nere. Men vi fick sticka efter ett tag eftersom där var ett obehagligt fyllo där nere så vi fick springa, men han gick efter så vi gömde oss nere bakom stationen i ungefär 1 timme haha.
Efter det gick vi hem till henne igen och drack lite rose vin och snackade, sen gick vi ner i byn igen och kollade läget. Vi snackade lite till hemma hos henne efteråt och åt ytterligare några kakor och försökte bli av med lulligheten. Jag drack bara ett glas eftersom jag vet hur rött vin påverkat mig förr och jag skulle ju på Drifters dagen efter och ville definitivt inte må dåligt då. Men det gjorde jag ändå på morgonen men det släppte sen. Sen på söndagen var det Drifters.
Så denna helgen blir bara hemma kväll och lugn och ro.
Jag och Angelika <3
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa ner mig inne på mitt rum.
Bloggar kanske mer sen.
Jag skulle bloggat om förra söndagen om dansen till Drifters och skrev ett rätt så långt inlägg men så dog datan och inlägget hade inte sparat så jag gav upp den biten. Kanske lägger upp lite bilder från kvällen men vet inte riktigt.
 
Hörs kanske sen.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0