Tråkig dag

Hej på er, har bloggat dåligt men har inte haft någon blogglust.
 
Idag har jag inte gjort något speciellt. Har varit sjuk idag, har haft magkramper och illamående sen klockan 04.00 inatt och det har slutat först nu för några timmar sen, så det blev ingen skola för min del idag.
Förhoppningsvis är det borta nu, för imorgon har jag matteprov och alltså måste jag gå i vilket fall som helst så jag inte missar provet.Fast att jag redan nu vet att jag kommer misslyckas med provet så är det iallafall värt ett försök.
Iallafall så har jag bara varit hemma och myst i sängen framför tv:n och när jag haft ork lyssnat lite på bästa Drifters.
 
Just nu sitter jag och bloggar medans jag kolla på bilder från i söndags, vilken kväll det blev!
Ska skriva om den i ett enskilt inlägg antingen ikväll eller imorgon.
Har precis messat lite med fina vännen Erica om en sak och det blev tyvärr inte så som vi båda ville när det gällde det, men vi snackade iallafall lite och jag längtar redan nu tills vi ses den 27 april igen.
Tur vi har kontakt iallafall..
Jag ska snart sova, ska upp imorgon för att gå i skolan mellan 08.30 till 14.00 .
Ska se om jag bloggar ett inlägg om i söndags ikväll eller om det blir imorgon. :)
 
Jag och fina Erica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0