Vilken dag!

Hej, skrev ett litet inlägg igår men det kom inte upp så misstänker att min mobil inte vill publicera mina inlägg så det får bli via datan istället. Sen har jag inte orkat blogga idag då jag fått en tredje hjärnskakning på mindre än ett halvår, ja fråga mig inte hur jag lyckas. Läste ni om hur jag fick min förra kommer denna låta ännu mer dumt än när jag sprang in i glasdörren i skolan.
 
Ja jag har haft en helt okej dag i skolan, har haft tre lektioner och haft rätt roligt.
Slutade 13.50 idag. Sista lektionen gick lite så där. Jag hade idrott men var inte med och satt på ´´läktaren´´.
Min kompis sköt en basketboll och den råka komma upp där jag satt. Jag ville ju såklart vara snäll och kasta ut den till henne igen och vad jag inte tänkte på just då var att det är ju såna fällstolar som fälls tillbaka så fort du reser dig upp. När jag har passat tillbaka bollen så ska jag sätta mig ner men glömmer så klart att det är fällstolar så jag faller pladask ner på golvet slår bakhuvudet, nacken och min svanskota. Ja ni hör hur klumpigt och dumt det låter men ja så har jag orsakat min tredje hjärnskakning.
 
Just nu gör jag inte så himla mycket. Ligger med datan i sängen och kolla på ´´Jenny Strömstedt´´ på tv4. Mår riktigt illa och har lite huvudvärk, har dock redan sovit i två timmar så tror inte det skadar att jag lägger mig snart. Mamma säger att det nog inte är några problem eftersom jag redan sovit mellan 19.30-21.30.
Tur man är ledig imorgon.
 
Imorgon har jag studiedag så ska vila upp mig och om jag orkar ta tag i några skoluppgifter som jag ligger efter med.

Mår jag bättre imorgon bloggar jag ett inlägg då.
Min nya familje medlem Greta :)

Hej så länge!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0